* HAR DU NOEN MINUTTER SÅ LES DETTE

Har du 5 minutter til overs? Inviter venner, familie, kollegaer og andre bekjente til forumet. Du kan hjelpe forumet å bli større :thumbsup: jakt og fiskeforumet blir bedre jo flere vi er:)

Skrevet av Emne: litta jakt tur  (Lest 1247 ganger)

Utlogget rælingsgutt

• jakt og fiske
litta jakt tur
« på: Oktober 07, 2013, 07:07:54 am »
 etter en ukes tid med og væra møkk sjuk så bar det inn for og jakte proppfull med diverse legemiddler:P orka ikke og gå mer en 10-15 min pga at man fortsatt var i ganske dårlig form men etter 300-400 meter datt det ei voksen gammal røy:) så var verdt og ta seg ei tur, hvert vansklige forhold i år med fuggel som trøkker så mye at dem letter mellom beina på deg,flyr opp bak deg eller ikke vil lette i det hele tatt men men noe i sekken blir det :)
hooked.no

Utlogget pettern

• Forumeier
  • jakt og fiske
    • http://www.fiskeforumet.net
Sv: litta jakt tur
« Svar #1 på: Oktober 07, 2013, 11:43:20 am »
utrolig varierende på hvordan fugelen trykker gitt..for her hjemme os meg letter den føre farken selv
grusomt tidlig så her er det utrolig dårlig med trykking
MVH PETTERN

Utlogget rælingsgutt

• jakt og fiske
« Svar #2 på: Oktober 10, 2013, 12:52:29 pm »
utrolig varierende på hvordan fugelen trykker gitt..for her hjemme os meg letter den føre farken selv
grusomt tidlig så her er det utrolig dårlig med trykking
ja er veldig mye som speller inn vøtt . både forhold med tempratur tåke og hvor tørt det er osv . er det tåkete kan fuggern fly agåle på 200 m pliutselig og mye vind er ikke bra og er det varmt så harn en tendens te og trøkke mye men er det tørt i gjen da så hørern deg godt og da kan den dra fort på langt hold så som sagt er det veldig myesom speller inn men hadde ikke hvert noe morro hvis du kom hjem med sekken full vær eneste jakt økt heller:)
hooked.no

Utlogget pettern

• Forumeier
  • jakt og fiske
    • http://www.fiskeforumet.net
« Svar #3 på: Oktober 10, 2013, 13:51:45 pm »
neida sier no..men har vert stegt en stund nå for fuggel rundt her for elgjakta men starter igjen no så da får en teste noen turer til
har du vert noe oppe ved ås gard nå eller
MVH PETTERN